piątek, 16 września 2011

The ZOMBIE NINJA!


Czas na jakiś nowy komiks. No, może nie do końca nowy, gdyż wymyśliłem go i narysowałem większość stron już w 2010 roku. Niestety wcześniej nie miałem czasu aby się nim zająć. W końcu jednak (w ramach odpoczynku od tworzenia "Bólu", "Stalowego Jeża" i trzeciego "Kottona") znalazłem trochę więcej czasu aby "pobawić" się tym projektem i ukończyć chociaż jeden odcinek.

Nie chce mi się zbytnio opisywać tutaj fabuły komiksu The ZOMBIE NINJA więc napiszę tylko tyle - Jeżeli lubisz moje komiksy, zombiaki, ninja, demony, mutanty i ostrą rozwałkę z domieszką humoru - ten komiks jest dla ciebie.


 Inspiracja? Tym razem chciałem wymieszać swoje ulubione klimaty (czyt. horror, zombiaki, demony, gore itp.;) )  z czymś, czym zajarałem się już jakiś czas temu czyli klimatami Ninja/Samuraj. Oglądałem więc klasyczne filmy w tym klimacie (np. "Miecz Zagłady"), grałem w gry o takiej tematyce (seria "Tenchu"), słuchałem też sporo świetnej muzy, którą stworzył Noriyuki Asakura (właśnie do gry Tenchu II) oraz biegałem po lesie z kataną...hmm no dobra, to ostatnie to sobie wymyśliłem;)

PREVIEW aka Przykładowe strony z komiksu


Skoro już widzieliście przykładowe strony, to może macie ochotę pobrać ten stuff w całości? Nic prostszego! ZEROWY odcinek The ZOMBIE NINJA znajdziecie poniżej!:)

THE ZOMBIE NINJA #00 [PRELUDE]
POBIERZ
The Zombie Ninja #00 - 33 strony
The Zombie Ninja Guide 01 - 22 strony
34MB

W paczce oprócz zerowego odcinka komiksu znajduje się także tak zwany "Przewodnik" w którym znajdziesz krótkie informacje o bohaterach, opis fabuły, miejsca akcji, arty oraz dwie historie związane z głównymi bohaterami komiksu! 

Życzę przyjemnego czytania i oglądania! :)

1 komentarz:

  1. Ale motyw ... zombie-ninja ;D Zaraz zassam cały materiał i z chęcią się z nim zapoznam ;) Kocham żywe trupy <3

    OdpowiedzUsuń