wtorek, 30 października 2012

KOTTON


Pamiętacie „Kottona”? Postanowiłem zebrać do kupy 4 odcinki z których składał się komiks w jeden gruby tom. Jeżeli ktoś jeszcze nie czytał przygód szeryfa Kottona to może nadrobić zaległości i „zaliczyć” wszystko za jednym razem + Poprawiłem co nieco przy niektórych stronach, lecz są to raczej niewielkie kosmetyczne poprawki, które pewnie tylko ja zauważę;) Mimo wszystko uważam, że teraz jest ciut lepiej, klimatyczniej i bardziej oldskulowo:)

 KOTTON TPB można pobrać stąd:

KOTTON (4Shared)

KOTTON (Mediafire)


Jeżeli chodzi o „Kottona” to jeszcze nie wszystko. Za jakiś czas na blogu pojawi się coś specjalnego związanego z szeryfem. Jak czas pozwoli to może jeszcze w tym roku, 
ale nie obiecują gdyż mam ostatnio sporo na głowie...

PS. Zaktualizowałem dział "Galeria". Pojawił się także nowy dział przeznaczony dla komiksu "Dirgemort".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz