sobota, 19 stycznia 2013

Alien Queen / Predator (UPDATE)

Długo nie rysowałem moich ukochanych Xenomorphów i Predatorów (znanych również jako Yautja). Trzeba więc nadrobić zaległości w tym temacie. 

Odnalazłem stary szkic królowej, którą postanowiłem narysować od nowa.
Myślę, że teraz wygląda ciutek lepiej:) 



Predek wyszedł dość standardowo. Trochę tylko zmieniłem wygląd maski. Cholernie podobają mi się maski Predatorów z komiksu "Homeworld". Toby CypreSs zrobił tam z predków bardziej "korzennych", plemiennych łowców, prawdziwych drapieżców. Ograniczył do minimum technologiczne bajery, którymi Yautja wymiatali np. w filmach czy innych komiksach, co uważam za strzał w dziesiątkę. Niektóre maski w komiksie "Homeworld" przypominały wręcz zwykłe maski gazowe, które predatorzy znaleźli na jakimś wysypisku śmieci - coś pięknego. Według mnie to jeden z najlepszych komiksów z Predatorami w rolach głównych, a na pewno najfajniej narysowany:)

 

 To tyle jeżeli chodzi o XenoPredatorowe zachcianki. Do posłuchania mój ulubiony score z trzeciego "Obcego" - ALIEN3 SOUNDTRACK



PS. No i jeszcze wczorajszy ALIEN:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz