czwartek, 31 października 2013

Halołinowa wstawka

Nareszcie nadarzyła się jakaś odpowiednia pora na zaprezentowanie nowego lupusowego dziwadła;)

Zapraszam wszystkich prawdziwych krwiopijców i innych spragnionych krwawych komiksowych wrażeń (przesadzam, ale fajnie brzmi) do zapoznania się z moim nowym komiksem. Dlaczego krwawych? Ponieważ tym razem zabrałem się za Wampiry,
a jak wszyscy wiemy wąpierze uwielbiają krwawą Mary.


 Wampiry, upodlona ludzkość, mutanty, giwery, opuszczone kościoły, gotycki industrial, rozwałka – Lubisz tego typu klimaty? Zaglądaj śmiało na stronę poświęconą „Ostatniemu Wampirowi”.


Postanowiłem zrobić Web komiks, który będzie ukazywać się codziennie (PRRR! Wróć! Oprócz Sobót i Niedziel, ofkorz). Mam nadzieję, że taka forma udostępniania kolejnych stron komiksu wam się spodoba. Robiłem już coś podobnego przy okazji „Stalowego Jeża” z tym, że tam nad wszystkim czuwał Michał, ja mogłem skupić się tylko na bazgraniu:). Mam jednak nadzieję, że podołam zadaniu i będzie to w miarę sensownie i przejrzyście wyglądać. Wszystkie informacje na temat komiksu znajdziecie na stronie tego projektu, więc nie ma zbytnio sensu rozpisywać się o nim tutaj. Zapraszam zatem do obserwowania/czytania/oglądania/komentowania mojego nowego "dzieła" i liczę, że komuś z was, drodzy odwiedzający spodoba się, chociaż odrobinkę „Ostatni Wampir”. Z czasem strona będzie się rozwijać i lepiej wyglądać, więc mam nadzieję, że nie odstraszy was jej obecny, nieco połamany wygląd (nadal jestem zielony w blogowych ustawieniach). Aaa za logo do komiksu bardzo dziękuję Annie Twardowskiej.

Zostańcie zatem krwiopijcami, śledźcie przygody Ostatniego Wampira, nieście wieści o komiksie, jeżeli według was jest on tego wart.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz