czwartek, 26 marca 2015

VULGORE #1!

Dobija mnie ta cisza na blogu. Totalny dół, nic się nie dzieje. Może ożywimy trochę atmosferę?
Czas na premierę...

VULGORE #1


CZĘŚĆ 1
28 Stron, 29MB, Kolor


Tak, postanowiłem wreszcie „opublikować” komiks, który stworzyłem 2 lata temu (ale ten czas zasuwa!) Muszę też przyznać, że przez natłok różnych spraw całkiem o nim zapomniałem. Cóż mogę więcej napisać o moim kochanym VulGore? Wszystkie podstawowe informacje oraz przykładowe strony znajdziecie w dziale poświęconym komiksowi "VulGore". Mogę jedynie (jak za starych dobrych czasów) życzyć wam przyjemnej lektury i mieć nadzieję, że komuś z was przypadnie do gustu moje nowe, stare dziecko:)

Część druga już za tydzień, więc Stay Tuned, madafakaZzZ! 
A, i zapewniam, że będzie jeszcze gorzej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz