poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Wieści z frontu

Praca nad komiksem, który tworzę wspólnie z Piotrem Harmacińskim (scenariusz) powoli dobiega końca,
wszystkie historie zostały już napisane i narysowane, teraz trzeba to ładnie poskładać i stworzyć jakąś przyjemną
dla oka okładkę. Właśnie szukam pomysłów;) Komiks jeszcze bez nazwy, gdyż cholernie trudno wymyślić
tytuł do takiego typu komiksu, składającego się z różnych, niczym ze sobą nie powiązanych historii.


Ostatnio znalazłem trochę czasu żeby ogarnąć co nieco swoje solowe projekty.
Strasznie zrobiło się tego dużo;) Poniżej kilka przykładowych plansz z komiksów,
które dziergam w wolnych chwilach...w piwnicy! Polecam każdemu - nie ma nic lepszego
na upały niż mroczna, chłodna piwnica (do tego zgrzewka wody ofkorz:))

Od przeklętych kowboi...


...do demonicznych samurajów:)


 Kończę wreszcie fankomiks związany z Obcym. Niestety nie jestem w stu procentach zadowolony z efektu
końcowego, ale jest to i tak chyba najlepszy komiks o Alienie jaki spłodziłem do tej pory. Czysty Fun:)


Wampiry, Ghule i inne paskudztwa w jakże zaniedbanych przeze mnie klimatach horroru gore. Jak na razie
totalna czerń i biel, ale szukam chętnego kolorysty bo sam pewnie nie dam rady tego wszystkiego ogarnąć;)
Chociaż kto wie...Ostatecznie czerń i biel nie jest taka zła, nieprawdaż?


Cóż jeszcze? Hmmm...mam nadzieję, że zaglądacie na stronę słuchowiska „Opowieści Osobliwe”,
ostatnio nowe odcinki (opatrzone moimi bazgrołami) pojawiają się tam dość często:)

Wrzuciłem też trochę zaległych prac do działów „G a L e r i a” oraz "Black&White".
Zapraszam więc do zapoznania się z najświeższą „ofertą”,
a ja wracam do piwnicy trzaskać komiksy;)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz