sobota, 31 października 2015

October 31st

Jeden z moich ulubionych dni. Mam dla was z tej okazji trochę smakołyków...


Doktor Channard (art po lewej) oraz jeden z cenobitów PinheadaChatterer (art po prawej).
Tych sympatycznych panów znajdziecie w filmie „Hellraiser II”. Dwójka to moja ulubiona część przygód 
Pinheada i jego wesołej gromadki. Film idealny na taki dzień jak dziś:)


Crawford Tillinghast (art po lewej) czyli jeden z głównych bohaterów filmu "From Beyond"
oraz zły do szpiku kości Czarnoksiężnik (art po prawej) z filmu "Warlock". "From Beyond" oraz "Warlock"
to również moi halloweenowi faworyci, chociaż tak wspaniały klasyk jakim jest "Warlock",
mógłbym oglądać codziennie:)


Nosferatu (art po lewej). Przy tym arciku inspirowałem się wersją Draculi w wykonaniu Klausa Kinskiego
(„Nosferatu: Phantom der Nacht” z 1979 roku). Niesamowicie obrzydliwa, przerażająca i wręcz odpychająca
wersja hrabiego. Moc. PumpkinHead (art po prawej). Uwielbiam "Dyniogłowego" i gdy ostatnio przeglądałem swoje dotychczasowe bazgroły byłem zaskoczony, że jeszcze do tej pory nie udało mi się popełnić żadnego fanarta z tym zacnym monstrum. Nadrabiam zaległości!

Przyjemnego oglądania horrorowych klasyków!
W końcu jak nie dziś, to kiedy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz