środa, 19 października 2016

Wieści z frontu...CH05EN VOL.2!


Od jakiegoś czasu ostro pracuję nad drugą częścią komiksu „Ch05en” (więcej o tym komiksie znajdziecie w poprzednich wpisach oraz w dziale „WspółPRACA”).  Postanowiłem skupić się tylko na tym projekcie i na jakiś czas odstawić prace nad solowymi rzeczami. Chciałbym, aby ten komiks był jedną z najlepszych
rzeczy, jakie zrobiłem do tej pory. Naprawić wszystkie błędy poprzedniej części i dodać nieco więcej „lupusowego klimatu”.


Jak na razie robota idzie mi całkiem przyzwoicie. Jestem w połowie drogi, zostało mi jeszcze około 40 plansz.
Ostatnio w pięć dni (a raczej nocy) udało mi się strzelić 7 plansz w pełnym kolorze - to chyba mój rekord:)


Odstawiłem kawę, co owocuje zasypianiem przy kartkach, ale przynajmniej organizm odpoczywa od ciągłego
zalewania go litrami czarnej piekielnej cieczy;)

PS. Zauważyliście? Zmieniłem nieco wystrój bloga. Wydaje mi się, że jest teraz bardziej przytulnie.
Wśród macek przedwiecznych!

Pozdrawiam odwiedzających!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz