sobota, 25 marca 2017

NewZzZ

Ufff długo mnie nie było. Jestem ostatnio zawalony robotą wszelaką;) To co tam z nowości?


Druga część komiksu CH05EN jest już dostępna na Amazonie na razie w formie cyfrowej, jednak za jakiś
czas podobnie jak "jedynka" powinna ukazać się również w formie papierowej.

 

Tymczasem rozpocząłem już prace nad kolejnym dużym komiksem pt. „INFERNO” – jak sam tytuł wskazuje,
jest to nareszcie rzecz w moich klimatach!:) Na razie nie mogę zdradzać zbyt wielu szczegółów na temat
tego komiksu, ale zapowiada się naprawdę dłuuuga, mroczna i przerażająca historia.


 Rysunek - Ja, Kolor - Mariusz Topolski i Ja

 W wolnych chwilach kończę swoje solowe wypociny, w tym western (Hellriders) z którego
powyższą grafikę pomógł mi pokolorować Mariusz Topolski (ThankZzZ Man!).

Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz