piątek, 29 września 2017

FALLEN


Długo nic nie wrzucałem na bloga, żadnych niusów, żadnych oznak życia, a tym czasem oprócz komiksu
"INFERNO" o którym wspominałem w poprzednim poście, rozpocząłem już pracę nad kolejnym nowym projektem,
mini serią pt. „FALLEN”. Jest to mroczny cyberpunkowy komiks inspirowany „Blade Runnerem
i innymi podobnymi obrazami.


Za scenariusz do komiksu "FALLEN" odpowiada Tom Burrows, ja tym razem zajmuję się tylko rysunkami, kolory natomiast nakłada Markotny.
Jest to dla mnie nowość, gdyż zwykle to ja koloruję swoje bazgroły. Od zawsze jednak uwielbiałem, gdy ktoś zalewał kolorami moje paskudne bohomazy:)


 Po lewej surowe wersje bez koloru, po prawej próbka możliwości Markotnego.
Prawda, że kozacko to wygląda z kolorami Łukasza?:)

Niedługo więcej info na temat komiksu "FALLEN". Stay Tuned!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz