poniedziałek, 20 sierpnia 2018

HANDRON HILLS #1

TADAM, TADAM! Czas na premierę. Zapraszam do zapoznania się z moim nowym komiksem pt. „Handron Hills”. 

https://lupusartzzz.blogspot.com/p/blog-page_7.html

Pomysł na komiks pojawił się w mojej głowie pod koniec 2014 roku, jednak nie miałem wtedy zbyt wiele czasu, żeby go zrealizować 
(kilka plansz i dziurawy scenariusz to wszystko, czym dysponowałem). Mój nowy projekt przeleżał więc wiele miesięcy w szufladzie. 
Wróciłem do niego w 2016 roku. Pozbierałem wtedy wszystkie pomysły i postanowiłem skończyć ten cholerny komiks! :)


Handron Hills” tworzyłem w wolnych chwilach z większymi lub mniejszymi przerwami. Pracę nad komiksem zakończyłem gdzieś w 2017 roku.
Gotowy przeleżał trochę na dysku aż do dzisiaj. Myślę, że to idealny dzień na premierę tego komiksu (fani niejakiego Lovecrafta
powinni wiedzieć, co mam na myśli;)).


Jeśli lubicie opowiadania Samotnika z Providence i horrory z gumowymi potworami z lat 80. to „Handron Hills” powinno przypaść wam do gustu.
Zapraszam więc do czytania/oglądania/pobierania i oczywiście komentowania! Chętnie sprawdzę co myślicie o moim nowym komiksiorze! :)

CTHULHU FHTAGN!

Komiks dedykuję tym, którzy pomogli mi przez te wszystkie lata. Wiecie o kogo chodzi. Żywi i Umarli. Wiecie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz