wtorek, 23 kwietnia 2019

Chwila na odpoczynek czyli na rysowanie potworów!

Tym razem na warsztat wziąłem hiszpańską klasykę grozy czyli kapitalną serię "The Blind Dead" stworzoną przez Amando de Ossorio.
Do tej pory ukazały się 4 filmy (Tombs of the Blind Dead (1971), Return of the Blind Dead (1973), The Ghost Galleon (1974)
oraz Night of the Seagulls (1975)) z udziałem tych uroczych, ślepych Zombie Templariuszy, jednak już w tym roku swoją premierę ma mieć
piąta część zatytułowana "Curse of the Blind Dead". Oczywiście za ten projekt odpowiada już zupełnie inna ekipa,
ale jak na razie zapowiada się to całkiem sympatycznie. Śledzę i czekam.


Drugi arcik został zainspirowany filmem "The Beyond". "Siedem bram Piekieł" (lub jak to woli "Hotel Siedmiu Bram")
 to dla mnie chyba najtrudniejszy obraz Lucio Fulci'ego. Ten film to prawdziwy koszmar. Cholernie przerażający, obrzydliwy koszmar.
Dzisiaj uwielbiam wracać do tego obrazu, jednak kiedyś miałem ogromną trudność z zatopieniem się w tym absurdalnym gnijącym piekle.
Coś pięknego. Polecam, chociaż pewnie każdy fan horroru już zaliczył ten wyborny klasyk.

PS. Blog niestety obniża nieco jakość wrzucanych prac, więc jeśli chcecie te arciki w najlepszej jakości i większej rozdzielczości (format TIF),
piszcie na mojego emaila - na pewno podeślę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz