wtorek, 22 października 2019

No Rest for the Wicked...


Witajcie, Mutanci i inni Psychopaci! Kolejny miesiąc bazgrania za mną. Pierwsza część nowego komiksu prawie ukończona. Padam na ryj, ale kocham to.
Nic się nie zmieniło. Mam chwilę na podładowanie baterii, więc mogę „zaliczyć” zaległe filmy, komiksy czy też gry. Halloween zbliża się wielkimi krokami,
więc przydałoby się odpowiednio nastroić;) Dzisiaj odrobina różnych prac, które stworzyłem w wolnej chwili (między kolejnymi komiksowymi planszami).


 Próby narysowania Space Jockey'a. Zdałem sobie sprawę, że jeszcze nigdy nie rysowałem tego skamieniałego kosmicznego monstrum.

 Skoro już wspomniałem o zaliczaniu zaległości to ostatnio miałem przyjemność ograć ciekawą grę inspirowaną twórczością H.P.Lovecrafta pt.
The Sinking City” miałem ogromne obawy odnośnie tego tytułu, gdyż ostatnią dobrą grą w klimatach opowiadań samotnika z Providence była dla mnie
pozycja pt. „Call of Cthulhu - Dark Corners of the Earth” z 2005 roku. Bałem się, że nowa gra okaże się podobnym gniotem co ubiegłoroczny „Call of Cthulhu
na szczęście już od pierwszych minut spędzonych w Oakmont wiedziałem, że będzie dobrze, a nawet bardzo dobrze. „The Sinking City” rozwala
rewelacyjnym klimatem i całą masą nawiązań do opowiadań mistrza. Gra wciągnęła mnie od samego początku i nie nudziłem się ani przez chwilę.
Zdecydowanie polecam wszystkim fanom Lovecrafta i miłośnikom gier detektywistycznych.


Natchniony Przedwieczną Grozą po prostu musiałem stworzyć coś w tym klimacie. 
Pamiętacie recepcjonistę z "Widma nad Innsmouth"?

Jeśli chodzi o zaległości komiksowe, to obecnie jestem totalnie zakochany w „ProvidenceAlana Moore’a i Jacena Burrowsa (tak, znowu Lovecraft)
i z wywieszonym jęzorem wyczekuję kolejnych tomów (będą 3, wcześniej jeszcze wyszedł świetny „Neonomicon”). Zaliczam też w miarę regularnie
kolejne przygody nietypowych superbohaterów z rewelacyjnej komiksowej serii „Czarny Młot” oraz trzymam kciuki za agentów
z Biura Badań Paranormalnych i Obrony czyli "B.B.P.O.".


Na razie tyle.Czas upolować jakąś dynię:)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz