wtorek, 10 września 2024

Beyond The Texas Chain Saw!

Nareszcie koniec wakacji! Zaczyna się jesień, więc można wrócić do bazgrania. Jestem wypoczęty jak nigdy, ofkorz to żart. Czuję się fatalnie,
jestem cholernie zmęczony, niewyspany, zdołowany i na wszystko wkurzony czyli standardowo;) Całe wakacje zleciały mi na ratowaniu i dokarmianiu Jeżyków,
które od kilku lat wiosną i latem regularnie odwiedzają mój mroczny zakątek 3 razy dziennie (15,18 i od 20 do 5 nad ranem;)) w poszukiwaniu przekąsek,
pilnowałem też jak oczka w głowie małych kotków, które moja starusieńka kocica postanowiła urodzić nie wiem po co (byłem pewien, że nie jest już w stanie,
a tu taka niespodzianka;) no i rysowałem. Rysowałem dziwaczne i naprawdę fajne rzeczy o których mam nadzieję niedługo będę mógł coś więcej napisać...
 
 
 
Wstyd się przyznać, ale jeszcze nie widziałem nowego "Aliena" - czekam na "domową" premierę gdyż staram się unikać ludzi i nie łażę do kina już od dawna.
Kiedyś oglądanie filmów w kinie sprawiało mi frajdę, jednak jestem już wystarczająco stary i zgorzkniały żeby nie czerpać z tego żadnej przyjemności hłe, he...
Uwierzycie, że w tym roku "Teksańskiej Masakrze Piłą Mechaniczną" stuknęła 50-siątka? Z tej okazji musiałem trzasnąć jakiś art - 
może nie do końca związany z częścią, która obchodzi swoje urodziny, ale w "teksańskim" klimacie jak najbardziej (w końcu kto nie kocha Chop Topa?)
 
 Drugi arcik jest inspirowany filmem "From Beyond" z 1986 roku. Z jakiej okazji? Z czystej miłości do tego wspaniałego horroru ofkorz!
Na dodatek jeszcze w tym roku (w listopadzie) 88 Films zamierza wypuścić nowe wydanie "Zza Światów" na Bluray i 4K UHD.
W swoich skromnych zbiorach posiadam tylko stare wydanko od Second Sight i chętnie zrobię upgrade tego znakomitego horroru w reżyserii
legendarnego, niestety nieżyjącego już, Stuarta Gordona.

PS. Pamiętacie jak kiedyś wspominałem o czasopiśmie "Kinomisja"? Najnowszy numer będzie poświęcony właśnie "The Texas Chain Saw Massacre"",
zachęcam do odwiedzenia fejsbukowej strony Kinomisji po więcej informacji (preorder ruszył wczoraj i potrwa do 20 września).
 
Peel that PIG and SLICE HIM THICK!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz