poniedziałek, 14 maja 2012

Jake Collins

Jakiś czas temu zostałem zaproszony do udziału w pewnym bardzo ciekawym komiksowym projekcie/eksperymencie. Komiks tworzy jeden scenarzysta (Jarek Polar) natomiast za rysunki odpowiada cała masa różnych rysowników. Jake Collins to połączenie horroru i komedii czyli coś co bardzo lubię, więc nie mogłem, po prostu nie mogłem odmówić:)


 Od autora

Jake Collins to opowieść o człowieku, którego życie cechuje nieustanne pasmo porażek. Tytułowy bohater traci pracę, zostawia go żona, a swoje żale i frustracje wyładowuje pijąc w barze. Pewnego dnia jednak, Jake'owi przychodzi zmierzyć się z czymś większym niż jego dotychczasowe życie, a w jego rękach znajdą się losy całego świata. W tym momencie główny bohater musi podjąć decyzję - czy zostaje w miejscu w którym jest, czy przyjmuje wyzwanie rzucone mu przez los. I tu właśnie zaczyna się akcja komiksu.
Idea stworzenia Jake'a w zasadzie zrodziła się z filmu. Swoją inspirację czerpałem z klasyki horroru min. Phantasm czy Armia Ciemności.
W pracach nad komiksem wzięło udział kilkunastu rysowników z całej Polski, prezentując wiele różnych stylów.
Czy Jake Collins jest komiksem godnym uwagi? Przekonajcie się sami.


Polar

Na TEJ stronie komiks można przeczytać ofkorz za darmochę oraz obczaić informacje na temat fabuły, głównego bohatera oraz twórców, którzy wzięli udział w tym projekcie. Jestem ciekaw czy odnajdziecie moje bazgroły wśród innych rysunków:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz