piątek, 3 lipca 2015

LupusNiuZzZ

Nadrabianie blogowych zaległości czyli nowe prace, szkice i tego typu stuff.
Dla każdego coś wstrętnego:)


The Fly, 1986

Skoro mowa o wstrętnych rzeczach to "Mucha" Davida Cronenberga bez wątpienia jest jednym z najbardziej obrzydliwych horrorów SF jakie widziałem. Powyższy arcik stworzyłem z okazji pojawienia się komiksu "The Fly - Outbreak". Fajnie, że w końcu ktoś postanowił odświeżyć ten temat. Jestem ogromnym fanem filmu, szczególnie pierwszej części. Komiks z kolei jest kontynuacją części drugiej, która była już nieco słabsza od jedynki, ale posiadała naprawdę świetne sceny gore (twarz zalana kwasem rulZzZ!). Aha za rysunki w "Outbreak" odpowiada jeden z moich ulubionych rysowników - Menton3!

A jak tam z komiksami?


95 Stron komiksu „Handron Hills” za mną, ale to jeszcze nie koniec mojej przygody
z tym tajemniczym miasteczkiem.

Czwarta część „Weasemeizters” ukończona! Zapowiada się "najgrubsza" część,
 jaką do tej pory spłodziłem:).

Pracuję również nad nowym komiksem wspólnie z Piotrem Harmacińskim (zrobiliśmy razem już sporo komiksów
między innymi „Ból”, „Jestem Ostatni” czy „Instytut”). Będzie to zbiór kilku historii w różnych klimatach. Od SF
do całkiem przyziemnych rzeczy opowiadających o miłości, nienawiści czy smutku. Staram się, aby każda z tych
historii była robiona przeze mnie w inny sposób. W tym komiksie Piotr pokazuje, że potrafi pisać w przeróżnych stylistykach i gatunkach, a ja staram się pokazać inne style swojego rysunku – całkiem fajna zabawa.
 

To oczywiście nie wszystko nad czym obecnie "siedzę". Uwielbiam mieć więcej możliwości. Historie i rysunki ciągle powstają. Zdradzę wam, że mam już kilka gotowych scenariuszy i całkiem sporo ukończonych plansz z zupełnie
nowych komiksów, ale nie chcę się jeszcze rozpisywać na ich temat, żeby niczego nie zapeszać.


Na dodatek w tle majaczy chęć zrobienia czegoś nowego z panem Kleksem w roli głównej:) Zobaczymy jak to będzie.

Poniżej reszta artów, które ostatnio udało mi się popełnić w tym jeden specjalny -
dla mistrza, który rok temu postanowił opuścić ten żałosny świat...


Tribute to  H.R.Giger


Azrael


Gus (Sweet Tooth)

Więcej artów i zdjęć znajdziecie w działach: G a L e r i a, Black&White oraz Making OFzZz.

Enjoy!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz