czwartek, 31 października 2019

HALLOWEEN 2019


Panie i Pawiany, rozpoczynamy Halloween! Jak zwykle przygotowałem na tę okazję trochę nowych prac w horrorowym klimacie,
niektóre arciki zostały zainspirowane filmami, niektóre to po prostu moje plugawe wymysły. Enjoy!


 Pierwszy arcik (po lewej) jaki stworzyłem z myślą o nadchodzącym Halloween. Od zawsze to święto kojarzyło mi się dyniami i ohydnymi czarownicami

o długich nochalach i obwisłych cycorach;). Uwielbiam ten oldskulowy wygląd wiedźm. Przerażające staruchy gotujące nieochrzczone niemowlaki w swoich
kociołkach gdzieś w środku lasu. W tle słychać rechot starej wiedźmy i muzykę mojej ukochanej kapeli Acid Witch.

Drugi z nich (po prawej) to rzecz związana z filmem z 1993 roku pt. „Dark Waters”. Jeden z najbardziej przerażających horrorów, jakie widziałem
w swoim marnym życiu. Oglądałem tylko raz i boję się podejść do niego po raz drugi. Serio. Polecam jak diabli.


 Kolejne dwie prace. Po lewej jeden z najsłynniejszych filmowych morderców czyli Michael Myers z jakże dłuuugiej filmowej serii "Halloween".

Arcik nazwałem "Michael Myers is Dead", ale czy na pewno? Po prawej zwyczajny Nosferatu spacerujący sobie podczas jesiennej krwawej pełni.


 Po lewej Captain Spaulding w tej roli genialny Sid Haig, który niestety zmarł w tym roku.W tym roku także (po wielu latach)

pojawiła się kontynuacja "Domu 1000 Trupów" oraz "Bękartów Diabła" pt. "3 from Hell". Trochę się zawiodłem.
Jednak wolę pozostać przy wersji, w której przygody popieprzonej rodzinki Firefly'ów zakończyły się na drugiej części.

Po prawej Baron Von Kleist czyli "krwawy Baron" z filmu "Baron Blood" z 1972 roku.

Poniżej porcja prac w czerni i bieli.



Na koniec pochwalę się moją własną Halloweenową DYNIĄ. Pierwszą jaką w życiu popełniłem.
Spokojnie, nie ubieram jeszcze masek i nie biegam po ulicach w poszukiwaniu cukierków, po prostu sąsiadka podrzuciła,
 bo nie wiedziała co z nią zrobić. Ja wiedziałem...


HaPpy HalloweeN!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz