poniedziałek, 29 czerwca 2020

The Last of Us Part II

Z innej beczki - Graliście już w The Last of Us Part II? Ja wczoraj ukończyłem. Gra podobnie jak pierwsza część zmiażdżyła mnie,
przeżuła emocjonalnie i wypluła (?!). Tym razem nawet jeszcze bardziej. O wiele bardziej. Po ukończeniu GENIALNEJ jedynki poczułem się dobrze.
Z mega pozytywnym wzruszeniem i łzami w oczach. Tym razem dostałem tak solidny wpier*ol, że nie potrafię dojść do siebie.
Druga część przygód Ellie i Joela jest zdecydowanie mroczniejsza, bardziej dołująca i pesymistyczna. Mówię wam, długo tyle nie ryczałem.
Nawet teraz gdy to piszę jest mi smutno. Wstrząsająca i poruszająca to historia. Po przeżyciu tej niesamowitej przygody wszystkie inne gry,
a nawet filmy wydają mi się teraz jakieś takie płytkie i proste. Gorąco polecam! 

Arcydzieło, człowieku, ARCYDZIEŁO!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz