niedziela, 15 października 2023

EVIL DEAD TRAP(S)

Październikowego bazgrania ciąg dalszy! Tym razem dwa nowe arciki inspirowane genialnymi Japońskimi horrorami, które poznałem w tym roku -
"Evil Dead Trap" oraz "Evil Dead Trap II: Hideki"
 
 
Wstyd, że tak późno zapoznałem się z tymi rewelacyjnymi filmami (no dobra słyszałem o nich wieki temu, ale byłem żałosnym ignorantem,
który myślał, że to pewnie jakaś lipna podróbka "Martwego Zła" próbująca wybić się na znanej nazwie czy jakoś tak;)), jeszcze większy wstyd,
że nadal nikt u nas w Europie ich nie wydał na blu ray w jakimś zacnym boxie (mam na myśli dystrybutorów w stylu Arrow, Second Sight 
czy Eureka! - Czekam, Goddamn!). Jestem totalnie zachwycony tymi filmami i bardzo chciałbym mieć je w horrorowej kolekcji. Jest naprawdę dziwacznie,
mrocznie, krwawo a na dodatek klimatem, dzięki niesamowitej ścieżce dźwiękowej, przypomina trochę włoskie klasyki grozy od np. Dario Argento -
to część pierwsza. Dwójka jest zupełnie inna, jeszcze bardziej mroczna, pokręcona i brutalna (przegięta i porażająca końcówka to wręcz najlepsze body horrory
spod znaku Cronenberga;)). Zdecydowanie polecam (kto jeszcze nie widział) zapoznać się z tymi niesamowitymi filmami zwłaszcza w tym
magicznym październikowym okresie. 

UPDATE_2024: A jednak jeden z wspaniałych dystrybutorów wysłuchał moich telepatycznych modlitw i w lutym 88 Films 
wydało Evil Dead Trap i Evil Dead Trap 2 - Hideki na Bluray! Wspaniałe wydania z książeczkami i dwustronnymi okładkami - oryginalnymi i specjalnie
przygotowanymi na te wydania (ja oczywiście natychmiast "ustawiłem" sobie oryginalne okładki, chociaż te "nowe" są równie zajebiste
i bardziej spójne graficznie). Tak prezentują się OBA WYDANIA. No to czas na seans!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz