poniedziałek, 27 maja 2019

Dzień z Wampirami

Poniedziałek z Wampirami! Cztery nowe prace, jedna z nich to tak naprawdę zleconko, które zainspirowało mnie do stworzenia pozostałych...


Kurt Barlow czyli przerażający nawiązujący do klasycznego wyglądu Nosferatu krwiopijca z filmu (początkowo był mini-serialem)
 Salem's Lot z 1979 rokuDracula w wersji Beli Lugosiego. Co tu dużo pisać, zawsze chciałem narysować taką wersję Draculi;)


Hammer's Dracula i kolejna wersja Draculi, tym razem w wykonaniu legendarnego Christophera Lee. Kocham horrory Hammera,
a seria o przygodach Draculi jest jedną z moich ulubionych! Ogromnie się ucieszyłem, gdy otrzymałem to zleconko gdyż nigdy wcześniej nie potrafiłem
zabrać się za fanarty związane z postaciami z horrorów Hammera (no może oprócz jednej małej wpadki...).

Na zakończenie tej wampirycznej wstawki podrzucam jeszcze okrutnego przywódcę wygłodniałych wampirów z filmu
(oraz komiksu chociaż tam wyglądał nieco inaczej;)) 30 Days of Night czyli niejakiego Marlowe (znany również jako Marlow Roderick).

Każdy z powyższych artów stworzyłem na twardym papierze formatu A4. Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem jakiegoś z nich
(oprócz Hammerowego Draculi) pisz śmiało na mojego emaila. Oprócz oryginalnej pracy na papierze (czerń i biel), którą wysyłam pocztą, 
podsyłam również kolorowy art w formacie Tiff na twój Email.

PozdrawiaM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz