piątek, 30 kwietnia 2021

ARTZZZ

Nowe bazgroły od wujka Lupusa w sam raz na zbliżającą się majówkę;)
 

 Dwa artzy w klimacie Terminatora. Jakiś czas temu chciałem strzelić krótki fan komiks w świecie Terminatora (tak jak kiedyś z Obcym),
ale poległem już na początku (jestem fatalnym scenarzystą) i został tylko ten jeden art, który miał być pierwszą stronę z tego właśnie komiksu.
Wielka martwa maszyna stojąca na górze ludzkich czaszek. Wojna z maszynami skończona, jednak nie widać żadnego zwycięzcy…
Drugi arcik przedstawia żołnierza Tech-Comu niejakiego Kylea Reesea. Kojarzycie?;)

 
Przedwieczni wyłaniający się z głębin (z szczególnym naciskiem na Cthulhu;)) oraz dwójka głównych bohaterów z komiksu pt. „Neon Skyline
nad którym miałem przyjemność pracować  w zeszłym roku.

I kolejne dwa artzy. Tym razem w wersji B&W. Ostatnio namiętnie ogrywam (czyt. wypruwam flaki i kręgosłupy) Mortal Kombat 11,
więc po prostu musiałem coś naskrobać w tym klimacie. Frost – jedna z moich ulubionych postaci w nowym Mortalu (oprócz przepięknej Sindel ofkorz;)).
Drugi arcik został zainspirowany mangą i anime pt. „Hellsing”. Wieki temu oglądałem to anime po raz pierwszy i wtedy porażało mnie swoją brutalnością i wulgarnością. Niedawno postanowiłem sobie przypomnieć i nadal jest dobrze, nawet bardzo dobrze:)

Na koniec Sir. Dan Fortesque. Bo tak.
 
 
Udanego ŁykENDU!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz