sobota, 31 października 2020

HALLOWEEN 2020

 

 Panie i Kebaby, rozpoczynamy Halloween! Standardowo przygotowałem na tę okazję odrobinę nowych prac w horrorowym klimacie.

Arciki zostały zainspirowane głównie filmami, które miałem okazję "przerobić" i powspominać w ostatnich, ciężkich miesiącach...
 
 
Pracę po lewej stworzyłem z myślą o moim ulubionym filmie o Wilkołakach czyli "The Howling" z 1981 roku. Chciałem stworzyć coś w stylu starych
horrorowych plakatów albo okładek do filmów na VHS, które możemy znaleźć dzisiaj np. w wydaniach od Arrow Video (okładki do wydań Bluray/DVD
"Black Sabbath", "Baron Blood" albo "Inferno" po prostu wymiatają)... Damn, uwielbiam takie okładki/plakaty.
 
Rysunek po prawej przedstawia potwora z opowiadania oraz filmu (stworzonego przez Clive'a Barkera) pt. "RawHead Rex" ("Król Trupiogłowy").
Przyznam się, że nie czytałem tego opowiadania. Film zaliczyłem, ale ta wersja tytułowego potwora kompletnie do mnie nie trafiła - napakowany bydlak
w skórzanych ciuchach z śmieszną gumową mordką;), dlatego też powyższy arcik został zainspirowany wersję z komiksu,
który miałem okazję czytać wieeeki temu (bardzo polecam zapoznać się z komiksowym wydaniem Rexa;)). 
 
 
Art po lewej przedstawia demoniczną wielbicielkę rogatego czyli niejaką Alucardę z filmu... "Alucarda" (1977 rok).
"Satan satan satan, our lord and master! I acknowledge thee as my god and prince! I promise to serve and obey thee as long as i shall live!
I renounce the other god and all the saints!"

Rysunek po prawej to z kolei bydlak, psychol, morderca i kanibal z filmu "Anthropophagus" z roku 1980. Czyż nie jest uroczy?
Dosłownie wypruwa sobie dla nas flaki...i je zjada. Cóż za poświęcenie! Jak dla mnie jeden z najlepszych filmowych morderców.
Gość jest przerażający, wysoki, obleśny i nie znający żadnej litości dla swoich ofiar...
 
 
Na koniec szybka wizyta, aczkolwiek bez możliwości powrotu, u niejakiego Jasona Voorhees'a ;)
 
HaPpy Halloween!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz