środa, 30 grudnia 2020

2020...

Małe podsumowanie 2020 roku. Poniżej trochę informacji o komiksach nad którymi miałem przyjemność pracować w tym obrzydliwym roku,
a które pojawią się dopiero w nadchodzącym. Wpis ozdobiłem planszami z tych komiksów oraz różnymi innymi arcikami. 
 
 Infinity – A Tale of the Purgatorio   
 


 Pierwszym projektem nad którym rozpocząłem prace w tym roku był komiks pt. „Infinity – A Tale of the Purgatorio”.
Komiks jest oczywiście kontynuacją „Infinity – A Tale of the Inferno”. W drugiej serii poznamy dalsze losy Johna Dante oraz jego przyjaciół.
Przygotujemy się też na wojnę, która może zagrozić całemu stworzeniu. Za scenariusz oczywiście ponownie odpowiada Chad Strohl.
 
Całość zamkniemy prawdopodobnie w pięciu zeszytach (poprzednia seria liczyła 6). Rzecz najpewniej ponownie wyjdzie pod skrzydłami
wydawnictwa Caliber Comics, natomiast pierwsze "próbne" wydruki "Purgatorio" możecie zobaczyć u Chada - TUTAJ
 

NEON SKYLINE


Zupełnie nowy projekt, który zacząłem robić późnym latem. Cyberpunk, SF. Historia którą dostałem do zrobienia jest tylko małą częścią
większego uniwersum tworzonego przez Roberta Willisa. Więcej o tym projekcie i nie tylko znajdziecie na stronie Roberta - TUTAJ.
 

W skład uniwersum Paraneon wchodzą serie komiksowe: The Hive Network, Portals i Neon Skyline.


EMBEDDED

 
 
W tym roku skończyłem też pracę nad pierwszą częścią czarno białego kryminału do scenariusza Chada Strohla pt. "Embedded".
Obecnie prace nad komiksem zostały wstrzymane ponieważ postanowiliśmy skupić się przede wszystkim na „Purgatorio”.
Zobaczymy co będzie dalej z tym projektem. Prawdopodobnie zabierzemy się za niego dopiero po kontynuacji "Infinity".

 
DZIWNE PROJEKTY

W tym roku spotkało mnie także kilka dziwnych komiksowych rzeczy, które były albo bardzo krótkimi shortami albo padły gdzieś po drodze
z różnych przyczyn. Poniżej kilka przykładowych plansz z tych dziwnych i jeszcze dziwniejszych projektów;)
 
 
 
No i to tyle jeśli chodzi o mój komiksowy rok 2020. A teraz proszę... niech ten zaje***y, pier***ony, skur**ski rok wreszcie WYPIER***A!!! 
 
 

Szczęśliwego Nowego Roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz